Wszystko o zakupach

Zamówienia procesu dla końcowych produktów (przechowywanie)

  • Zamówienie na eShop

    Wszystkie produkty można zamawiać bezpośrednio w naszym e-sklepie. Produkty są dostarczane w całej Republice Czeskiej i na Słowacji.
    Nabywców w Republice Czeskiej w sprawie zamówień www.hobbytec.cz kupujący słowacki nakazał www.hobbytec.sk

    • wybór towarów - W sklepie możesz wybrać produkty jesteś zainteresowany, po rozkliku wyświetla szczegółowe informacje o wybranych produktach.
    • Wybierz ilość - Katalog Detail zawiera informacje o parametrach technicznych, materiałów, dostępność kolorów i cech produktu.Po kliknięciu na przycisk „dodaj do koszyka”, aby przenieść towarów do koszyka. W tym momencie jest to wstępny porządek, towary mogą zostać usunięte z kosza ponownie.
    • Koszyk - przenieść do kosza po koszu klikając prawym górnym rogu ekranu.
    • Wózek na zakupy zawartość - są wyraźnie wyświetla wszystkie elementy, które się w nim do tej pory. Można zmienić lub usunąć wymaganą ilość towaru.
    • sposób dostawy i płatności - pod listą pozycji pojawi się wybór środków transportu i płatności. Tutaj można wybrać sposób dostarczenia zamówionego towaru, a jak wolisz płacić towar.
    • sprawdzić dane w porządku - sprawdź wszystkie informacje w kolejności. Jeśli wszystko jest w celu potwierdzenia, że ​​zgadzasz się z warunkami i kliknij na „porządku”.
    • Zamówienia zakończone - to zamówienie jest zakończone i rozważyć wiążące zamówienie.
  • wysyłkowej

    Zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: info@hobbytec.cz . , Republika Słowacka przez info@hobbytec.sk

  • zamówienie telefoniczne

    Można zamówić telefonicznie od poniedziałku do piątku od 7 do 17 po południu.
    Zadzwoń +420 840 810 810 (w Czechach) lub +421 908 989 729 (Słowacja).

  • Zamów centrum handlowym

    Zamówienia można dokonać w dni powszednie w centrach handlowych. W tym przypadku, zalecamy skontaktowanie się z nami w celu ustalenia spotkania z nami. Powołanie może być umieszczony poza godzinami pracy lub na weekend. Skontaktować się z centrum handlowym są wymienione tutaj .

Metoda przetwarzania i realizacji zamówienia

  • potwierdzenie zamówienia

    Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Potwierdzenie zawiera zaznaczone towary w tym informacji na temat warunków płatności. W przypadku, gdy wybrałeś płatność certyfikatu transferowego zawierającego niezbędne dane dotyczące płatności.

  • przetwarzanie zamówień

    Zdjęcie wysyłka z magazynu centralnego (CR / SR) w Tehovci najbardziej Rico następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia. Średni czas dostawy do klienta wynosi 2-3 dni roboczych. Jeżeli towary są dostarczane z magazynu zewnętrznego, czas dostawy wynosi zwykle 3-5 dni roboczych. Jeśli element nie jest w stanie, na zamówienie z dostawcą / producentem. W tym przypadku wymagane wpłaty. termin dostawy daje indywidualnie.

  • Dostawa do spedytorów

    Informacja, że ​​towary zostały przekazane przewoźnikowi, otrzymasz e-mail i SMS. Przesyłki gwarantuje firmy przewozowej TOPTRANS. Dostarczanie przesyłek na terenie Republiki Czeskiej i Słowacji.

  • Przesyłki kurierskie Dostawa

    Przed dostarczeniem przesyłki będą otrzymywać informacje SMS-em o tym, kiedy zostanie dostarczona przesyłka. Dokładny czas dostawy można zorganizować bezpośrednio z kierowcą. W przypadku wpłaty na wypłatę dostawy jest zawsze płatne gotówką przy odbiorze przesyłki. Cena transportu, o ile nie zaznaczono inaczej, to 199, - CZK bez VAT w całym kraju. Transport na Słowacji jest 11 € bez VAT.

  • Odbiór osobisty w sklepie

    Zużycie osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia centrum demonstracji i sprzedaży na podstawie mianowania. Godziny otwarcia są wymienione tutaj . Płatność sklepu jest tylko gotówka.

Zlecenia procesowe dla produktów niestandardowych (pergole, wiaty, ogrody zimowe ....)

  • pomysł

    Zdobywanie pomysłów klientów
    Klient e-mail wysyła swój pomysł. Aby zaprojektować odpowiednie rozwiązania muszą znać swoje wyobrażenie o wielkości, rodzaju konstrukcji i pokryć dachowych, miejsca dostawy oraz informacje kontaktowe dla Ciebie. Najlepiej, należy dodać następujące informacje o aktualnym miejscu montażu zdjęć. Zapytania należy przesyłać pocztą elektroniczną na info@hobbytec.cz lub telefonicznie +420 840 810 810. Produkty są dostarczane pod klucz włącznie z instalacją na terenie Republiki Czeskiej i Słowacji.

  • proponowane rozwiązania

    Informacje otrzymane przedsiębiorcy do nauki i przygotowuje projekt możliwych rozwiązań zgodnie z życzeniem klienta. Proponowane rozwiązanie obejmuje jego specyfikacji warunki cenowe i płatności, terminy dostaw oraz inne informacje związane z gotowością budowlanej.

  • konsultacja

    Wspólnie postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Konsultacja jest możliwe zarówno dla klienta, w naszym salonie.

  • Porównanie i wybór

    Przy wyborze polecamy wizytę w naszym salonie, który jest największym tego typu w kraju. Masz niepowtarzalną okazję do porównania różnych produktów. Więcej informacji na temat centrum próbki tutaj .

  • zamówienie

    Po akceptacji i zatwierdzenia rozwiązanie prowadzi do podpisania zamówienia.

  • fokus

    Wizyta w naszym technikiem, aby dokładnie ustawić ostrość produkt i odpowiedzieć na wszelkie pytania techniczne.

  • Preparat do dostarczania w celu

    Prawie wszystkie nasze produkty wymagają minimalnej gotowość budowę. Jeśli przygotowanie zapewnione przez klienta zamówienia są częścią materiałów do przygotowania. W przeciwnym razie możemy zorganizować dostawę łącznie z przygotowaniem budowy.

  • produkcja

    Następnie produkt przechodzi w procesie produkcyjnym. Czas dostawy jest bezpośrednio zależne termin ostrości.

  • dostawa

    Montaż odbywa się wyłącznie przez nasz przeszkolony personel. Dokładna data zostanie określona przez dostawę produktu z fabryki do naszego magazynu i harmonogram instalacji.Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt, ponieważ przetwarzanie menu i odwiedzić nasza sprzedaż jest BEZPŁATNE.

Aby zamówić, konsultacji lub oferta prosimy o kontakt

Czechy

Tel. 840 810 810 E-mail: info@hobbytec.cz

CZ

Słowacja

Tel. +421 908 989 729 E-mail: info@hobbytec.sk

SK

Polska

Tel. +48 602 443 368 E-mail: info@hobbytec.pl

PL

Niemcy

Tel. +496 571 929 223 E-mail: info@mygardenhome.de

DE
Oferty dla produktów niestandardowych typowo przetwarzany w ciągu 48 godzin po otrzymaniu. Jeśli nie otrzymają ofertę w tym czasie, prosimy o kontakt na obchod@hobbytec.cz