Reklamacje / Zwroty

Otrzymał uszkodzonych towarów

  • Po otrzymaniu towaru od przewoźnika, należy dokładnie skontrolować towary dostarczane.
  • Przesyłka który wygląda na uszkodzony, nie akceptują.

Jeżeli towary są uszkodzone, chociaż opakowanie jest nienaruszone, konieczne jest, aby komunikować się tę sprawę jak najszybciej poinformować przewoźnik lub naszą firmę, w zależności od wybranego typu transportu.
 
  • Czech Post: osobiście ogłosić datę dostarczenia w dowolnym urzędzie pocztowym.
  • PPL: prosimy zgłosić w ciągu 3 dni roboczych na tel. 225331500.
  • DPD: ogłosić w ciągu 2 dni roboczych na tel. 841700700.
  • TOPTRANS: ogłosić w ciągu 2 dni roboczych na tel. 267101601.
  • Gebrüder Weiss ogłosić w ciągu 1 dnia roboczego w telefonie. 296245025.

Towary zostały dostarczone niekompletne lub błędne modelu

Wszelkie reklamacje rozwiązać korespondencji e-mail. Do rozstrzygania reklamacji, wyślij do nas wiadomość e-mail do info@hobbytec.cz i załączniki dołączyć następujące:
 
  • dowód zakupu (faktura)
  • zakończone list z reklamacją (pobierz tutaj )
  • dokumentacja fotograficzna wyraźnie potwierdzające przyczynę reklamacji

Towary zostały dostarczone niekompletne lub błędne modelu

Wszelkie reklamacje rozwiązać korespondencji e-mail. Do rozstrzygania reklamacji, wyślij do nas wiadomość e-mail do info@hobbytec.cz i załączniki dołączyć następujące:
 
  • dowód zakupu (faktura)
  • zakończone list z reklamacją do pobrania TUTAJ
  • dokumentacja fotograficzna wyraźnie potwierdzające przyczynę reklamacji


Jeśli zostaniesz poproszony, aby wysłać produkt do sklepu lub usługi i produktu, aby przejść czyste roszczeń zgodnie z przepisami higieny lub ogólnych zasad higieny. Musi on zawierać wszystkie części i akcesoriów, które są konieczne, aby zweryfikować deklarowaną wadę. Zaleca się, aby dołączyć:

  • kopię dowodu zakupu lub inny dowód zakupu towaru
  • opis wady i informacje kontaktowe
 

Na prezenty, które są dostarczane bezpłatnie, nie może wykonywać żadnych praw konsumenta. Takie towary spełniają warunki umowy darowizny i wszystkie obowiązujące normy w rozumieniu prawa czeskiego.
 

Termin dla rozliczenia żądania
 
  • Jeżeli reklamacja konsumenta będą rozpatrywane w ciągu 30 dni.
  • W przypadku, gdy konsument, staramy się radzić sobie ze skargi jak najszybciej.
  • W przypadku zwrotu wyślemy pieniądze na konto bankowe. Refundacja nie może być pocztowy przekaz pieniężny.

Koszty związane z transportem towarów do usług i zwrotu usługę zostanie zwrócona, jeżeli spełnione są następujące warunki:
 
  • Dział reklamacje zostaną uzgodnione z góry, że towary zostaną dostarczone do najbliższego autoryzowanego serwisu na własny koszt
  • roszczenie jest uzasadnione (nie będzie takie. usterki spowodowane błędem operacyjnym, uszkodzenia mechaniczne, itd.).
  • za pośrednictwem formularza kontaktowego (pozycja „Należności”) skierowała wniosek o zwrot niezbędnych kosztów związanych z transportem towarów
  • Doložíme koszt (wpływy skanowania pocztowych, listy przewozowej, etc.).
 

To może tylko koszty pieniężne na rozsądnym poziomie biorąc pod uwagę charakter towarów. Na przykład koszt wysyłki, nie taxi.

Nieodwracalne wina

Jeśli jesteś w służbie powiedział, że towary są nie do naprawienia (jeśli popełnić) i które zostały rozwiązane zwrot do sprzedawcy lub wymianę na nowy, proszę odwołać się (listy montażowej) oraz kartę gwarancyjną za pośrednictwem poczty elektronicznej na info@hobbytec.cz . Na podstawie dokumentów będą kontrolowane roszczenia, a następnie skontaktujemy się z Tobą.
 

Powraca w okresu 14dennní

Zgodnie z § 1829 kodeksu cywilnego, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, odpowiednio. od dnia otrzymania ostatecznej dostawy towarów, jeżeli zawartość zakupu wielu dóbr lub towarów składa się z kilku części (wystarczy wysłać do 14 dnia okresu). Jeśli wybierze kupującego do odstąpienia w tym czasie, i muszą być zgodne z następującymi warunkami, zostanie on zwrócony cenę nabycia i koszt najtańszy oferowane przez sposób dostawy towaru od sprzedawcy do kupującego. Zgodnie z § 1820 ust. 1 pkt. g) oraz § 1832 ust. 3 ponoszone przez konsumenta w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z § 1829 i nast. Koszt odesłania towaru.

Jeśli zdecydujesz się wycofać w tym czasie, należy przestrzegać następujących warunków:
 
  • Nie później niż 14 dni po otrzymaniu sprzedawcy towarów należy przesyłać przejaw woli do odstąpienia od umowy. 
  • Formularz odstąpienia pobrania TUTAJ
  • Wyślij e-mail do info@hobbytec.cz a potem to z towarami. 
  • Dostarczyć towar z powrotem na własny koszt do przechowywania i w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
  • Towary, które wysyłają w tym wycofania zalecamy powrocie oryginalnego opakowania, produkty powinny nosić znamion użytkowania, powinien być nieuszkodzony, kompletny (łącznie z akcesoriami, karta gwarancyjna, instrukcje, etc.) i kopią dowodu zakupu. Nie wysyłaj pobraniem. Zaleca się ubezpieczyć towar. 
  • Pieniądze za towar i koszt najtańszego sposobu dostawy oferowanych przez sklep internetowy będą zwracane w taki sam sposób jak zostały one odebrane, lub w drodze porozumienia lub przelewem na konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu nabywcy wszystkie pieniądze wydane zanim odda towarów lub nabywca wykaże, że sprzedawca towarów wysłana.
  • Jeżeli została zmniejszona wartość towarów (częściowo zużyte lub zużyte towarów wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi, niż to, co jest konieczne, aby traktować je z szacunkiem do jego charakteru i cech, towary nie są kompletne lub została uszkodzona), kupujący zobowiązany jest substytutem wartość wyraźnie brakującym pieniądze. Sprzedający jest uprawniony do wyrównania wysokości odszkodowania za szkody poniesione przez niego korzystać towarów z naruszeniem § 1833 kwoty zakupu.
  • Jeżeli przedmiotem umowy i uruchomienia usługi z ich wyników, wówczas nabywca musi zapłacić odsetek cen usług konsumowanych, jeśli kupujący wycofał się z umowy.
  • Jeśli razem z towarem pod warunkiem, że kupujący prezent, umowy prezent pomiędzy kupującym a sprzedającym zawarta z warunkiem późniejszego że jeśli jest odstąpienie od umowy kupujący traci umowę prezent dotyczących takiej skuteczności prezent, a kupujący jest zobowiązany wraz ze sprzedawcy towarów również powrócić pod warunkiem prezent.
  • Jeżeli kupujący odstępuje od umowy, kupujący ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy, nawet w przypadku, gdy towary nie mogą zostać zwrócone do ich charakteru zwykłą drogą pocztową.
 

Proces zwrotu towaru w okresie do 14dennní

  • Doprowadzenia towaru osobiście w naszym centralnym magazynie. 
  • Wysłać towar pocztą lub żeglugowe zająć się magazyn centralny:
    Hobbytec CZ sro - Dział Reklamacji
    Dla Mototechna 87 (kompleks Pro-building w domu)
    251 62 Tehovec
     
  • Dla rozstrzygnięcia roszczenia należy dołączyć dowód zakupu (faktury) i wypełnionych formularzy do zwrotu towaru (do pobrania tutaj ).
Produkt musi być czysty i zgodnie z przepisami higieny lub ogólnych zasad higieny. Musi on zawierać wszystkie części i akcesoriów, które są konieczne, aby zweryfikować deklarowaną wadę.